Man kunde visst dra tillbaka tiden

Hej!

Jag är mer än lycklig just nu! Ni som har följt mig under ett tag vet ju att jag hade ett förhållande med Jonas och att vi bodde ihop, men sen en dag i höstas så gjorde han slut, men som några av er kanske redan har förstått är vi tillsammans igen!

Ni som är nya här kan jag göra en låg historia kort, jag och Jonas bodde i hop i en trea. Vi hade nästan varit tillsammans i fyra år och förlovade i ett år när Jonas kände att allt inte kändes bra. Så han flyttade hem igen till sina föräldrar. Men vi har setts mkt under hösten som gått och har hittat tillbaka igen till varandra!
 
Just nu har vi ett distans förhållande. Men som det ser ut nu så kommer jag att flytta ner till Jonas i Lidköping.
Det är mkt som står på spel men det känns rätt, men jag måste ha ett jobb först innan jag flyttar. Vill inte gå runt arbetslös så än så bor jag kvar här, Jonas bor just nu hos sina föräldrar nu men har fått en lägenhet som är inflyttning i aug. Och fått ett sommarjobb. Till hösten så vill han läsa till lokförare så vi har kommit en bra bit på den långa vägen, nu är det ett jobb till mig som saknas!

Men det är också svårt att lämna allt här uppe med jobb som jag trivs på och mina kära kollegor och mina underbara vänner! Men vänner finns kvar vart man än i världen står annars är det inga vänner..... Jobbet kan man inte bara vara kvar på för att man trivs utan ibland måste man släppa taget och ge sig ut igen i den stora jobbvärlden och jag ser ljust på att söka nytt jobb. Skulle gärna vilja testa på att jobba med äldre barn, skolbarn, men vi får se vad det leder till!

Jag är iaf lycklig och Jonas är mannen i mitt liv ♥


Jag längtar att få bo med dig i igen min prins, och dela mitt liv med dig ♥


För att lyckas måste man ta risker....♥♥♥

När den rätta dycker upp säger hjärtat till, då får huvudet säga vad de vill♥

Utan vänskap ingen kärlek, utan kärlek ingen vänskap♥

Dessa tre talesätten är  K Ä R L E K för mig!

Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Anonym

DU VET JU VAD SOM KÄNNS RÄTT, VILL DU FLYTTA TILL LIDKÖPING SÅ GÖR DET, FAST ETT JOBB ÄR JU BRA OCH HA

2010-05-21 @ 08:23:37
Skrivet av: Lotta

Vilka fina och bra ord och tankar Emma, det här blir nog bra skani se!!! Hälsa Jonas att hab passar bra i lite skägg, ser liksom lite äldre ut! Ha en bra helg och njut.

Kram

2010-05-21 @ 12:09:17
Skrivet av: sara

svar: tack!



visst kan jag ge lite tips. bästa parfymeriet/sminkbutiken är tekniska affären som ligger i orionhuset. smycken ska du köpa på guld&silver (ligger vid torget), söta inrednings/småprylsbutiker är sara videbäck, butiken, skapande händer och lila ella. när det kommer till kläder så finns de vanliga kedjorna (hm, gina tricot, stadium, åhléns, lindex, mq, kappahl, b.young osv) men även andra småbutiker. det beror lite på vad för stil du har. bästa skoaffären heter ronnix och ligger på en gågata, mitt emot restaurang rhodos.



nu fick du några tips. hoppas det faller dig i smaken! när du ska du flytta? :)

2010-05-21 @ 12:41:08
Blogg/hemsida: http://smuls.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Tänk dig för Emma! Du trivs och har ett bra jobb med trevliga arbetskamrater och en fin lägenhet.

Finns lokförarutbildningen endast i Lidköping?

Kram Jeanette

2010-05-21 @ 15:07:38
Skrivet av: Elin - Design&Makeup

Jag började faktiskt fundera på om ni blivit tillsammans igen, vad härligt att ni hittat tillbaka :)

2010-05-21 @ 20:07:25
Blogg/hemsida: http://www.designandmakeup.se
Skrivet av: E M M A

sv: jaha har hon? :)

hur gammal är den?

2010-05-22 @ 19:34:20
Blogg/hemsida: http://lifebyemma.webblogg.se/
Skrivet av: E M M A

sv: okej :)

hur gammal är du?

2010-05-22 @ 23:20:17
Blogg/hemsida: http://lifebyemma.webblogg.se/
Skrivet av: Frida

Ni är söta tillsamman, vad bra att ni har hittat tillbaks till varandra :)

2010-05-24 @ 05:39:17
Blogg/hemsida: http://crush.blogg.se/
Skrivet av: Evelina

Åh hejja er! Vad härligt att ni hittat tillbaka till varandra :-)



Kram!

2010-07-26 @ 12:24:52
Blogg/hemsida: http://happilyeverafter.se
Skrivet av: Jen Fotografi - Fotograf i Västervik

Oj va länge sen det måste varit sen jag tittade in här, sist var när ni precis hade gått isär. Va roligt att läsa att ni är tillsammans igen (sen länge!) och har det bra! :)) Stor kram från mig

2011-08-07 @ 14:04:49
Blogg/hemsida: http://jenfotografi.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0