Pyssel inför ESC

Hej!

Här håller det på att fixas inför lördagen och ESC! Det ska bli så himla häftigt att få uppleva det live!
Jag har hittat klänning för kvällen, och nu håller jag på och fundera över ett plakat. Ska skriva på ett tyg och spänna fast det mellan två pinnar, hoppas att de funkar, men kan ju inte skriva ännu, tänk om inte Anna går vidare ikväll... Så väntar tills imorgon och skriver!


Sen har jag planterat lite dill och pensér, hoppas att de börjar gro!
Nu ska jag se på kunga familjen och sen är det bara att hålla tummen för Anna senare ikväll!
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Hoppas hon går vidare då när ni ska dit på lördag.=)

2010-05-27 @ 21:47:26
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Linn

Jävla skit ESC är vad det är! Jag bara undrar vad Ukrania hade där att göra!!??

2010-05-27 @ 23:22:34

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0