Hej då presenter!

Go kväll!

Ikväll har jag slagit in presenter till några av mina kollegor som betyder något speciellt! Hoppas dom uppskattar presenten! Dom kommer garanterat inte att glömma mig iaf ;) De ska få dom imorgon på vårat APT, hade först tänkt att ta med dem till festen nästa lördag, men nu blev det imorgon istället. En kollega får sin på festen. Lotta jobbar ju inte kvar hos oss länge!


ROSA presenter såklart!

Vad som är i kommer senare eftersom jag vet att vissa läser bloggen av kollegorna ;)
Imorgon kommer bilderna från Mamma kalas upp!

Nu ska jag sova!
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Jeanette

Vad fint av dig att ge dina vänner och kollegor presenter!

Jag har gjort uppehåll i Facebook. Har inte tid med det just nu, så vill du mig något får du skicka vanligt mail.

Lycka till med flytten!

2010-11-18 @ 10:58:26
Skrivet av: Oriflame Zandra

Hej på dig! Härligt fina papper du slagit in i!!Hoppas allt e bra & att flytten kommer gå bra!Tittar in i din blogg lite då & då så vi höres nog fram över!! KramiZ

2010-11-18 @ 11:15:28
Skrivet av: sara

svar: tack! rosa är faktiskt jättefint. min vecka har väl varit helt okej hittills. ska inte klaga. :) själv då?



gulliga paket!

2010-11-19 @ 09:40:41
Blogg/hemsida: http://smuls.blogg.se/
Skrivet av: Kashaya

Vad fina presentpapper.

2010-11-19 @ 12:04:29
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0