Rosa bakelser!

Hej!

Barnvakteriet gick bra igår, vi hade jättemysigt med glassen i soffan!

Idag har Jonas kommit hit och vi har börjat packa lite smått, tänk att de är bra tre veckor kvar tills flytten, jag är ju kvar en vecka till men shit vad tiden går! jag börjar bli lite nervös nu, de är ju ett ganska stort steg! är lite ledsen ibland på jobbet för alla barnen och speciellt barnen som jag har varit barnvakt åt nu, men de känns också skönt och spännande att flytta! Är färdig på jobbet iaf, nu kommer en annan tid! Ser fram emot festen mina arbetskamrater har fixat åt mig den 27 nov, och idag har jag fixat de sista presenterna till dom!

Har även varit och fixat lite till min Mammas 50-årsdag. Nästa fredag och lördag ska vi ha kalas för Mamma! Det ska bli skit kul att få ge Mamma detta! Så på onsdag åker jag hem till viken igen.

När vi var ute och flängde efter saker till Mammas kalas så sprang jag in på rusta också och där hittade jag jättesöta cupcakes kulor! Dom bad om att få följa med mig hem och de fick dom såklart! haha



Nu har vi precis ätit tacos och nu ska vi gotta oss i chips och godis!
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: sara

svar: hoppas du fick en fin lördag du med! :) kramis

2010-11-08 @ 13:52:40
Blogg/hemsida: http://smuls.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0