Myshelgen

Hej!

Nu har helgen gått och imorgon åker Mamma, hem vi har haft det super mysigt, skönt att bara få vara Mamma och jag och prata om allt möjligt!
Vi har hunnit med massor, men skulle vilja att Mamma stannade kvar ett par dagar till så vi kunde göra flera saker. Det är nu innan jag ska flytta som jag känner att jag inte riktigt är färdig med Stockholm, men staden finns ju kvar :)


Lördagskväll

Igår var vi inne i stan, vi hann inte med riksdagen, men shoppade lite. Jag köpte mig nya tighits, de behövdes, och sen ett par vantar och en mössa. Fick ett fint pannband av Mamma med!
Idag har vi varit på chokladfestivalen, käkat massa choklad och lärt oss massa nytt om choklad. Men dagen började inte så bra, Mormor ringde och berättade att Morfars systers man hade gått bort i lördags...

Bildern från chokladfestivalen!


Mamma är inte den bästa fotografen, men de syns att de är jag iaf va ;)?



Nu ska vi sova, börjar 7.15 imorgon! Nästa vecka ska jag vara barnvakt igen två dagar!
Sov gott, Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Låter som en härlig helg.=)

2010-10-17 @ 22:45:02
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: sara

svar: vad roligt. hoppas du får ett jobb fort! förhoppningsvis är det någon som får en nyårskris och säger upp sig. ;)



mysig helg du har haft!

2010-10-18 @ 09:07:34
Blogg/hemsida: http://smuls.blogg.se/
Skrivet av: Linn

Emma jag saknar dig! Nästa år får du komma upp till Stockholm och ta mig med på chokladfestival, det vill jag verkligen uppleva.

Jag tycker också det är jättetråkigt det som hänt, blev jätteledsen när jag fick höra...

Puss

2010-10-21 @ 18:01:10

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0