Beautiful Blogger



Go kväll!

Jag tog en bloggrunda nu och såg att jag fått en blog awards, passar mig mkt bra inför lördagen;) Jag fick den av söta EmmaJosefine



 

I priset ingick det att dela med sig av 7 saker som ni kanske inte vet om mig, så här kommer dessa:

  1. Jag har haft en kattunge i ca fem dagar när jag var mindre
  2. När jag var mindre klippte jag ut alla bebisar jag kunde hitta i tidningar ;)
  3. Jag är vänsterhänt!
  4. Jag har gått på toan efter komikern Peter Magnusson :)
  5. Min morbror har matat mig med gorgonzola ost när jag var runt 1 år
  6. Jag har dansat showdans i 7 år
  7. Jag älskar men har jättesvårt för att ta emot fina komplemanger och kommentarer!!!

Jag skickar vidare det här priset till några bloggar som jag tycker förtjänar det:
Sara, Åsa, Ida, Karin

Nu ska jag sova, imorgon blir det VIP kväll på body shop, spännande!
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: sara

svar: kakorna är supergoda! det tycker absolut att du ska testa!



tjejkvällen var supermysig. :)



skönt att du är frisk.



kramis!

2010-09-21 @ 07:24:51
Blogg/hemsida: http://smuls.blogg.se/
Skrivet av: Josefine

Vilken rolig information om dig ! :) mina uggs kostade 299:-, tyckte det var alldeles lagom pris faktiskt, Ullared är bra att ha ibland ;)

2010-09-23 @ 10:24:13
Blogg/hemsida: http://emmajosefinee.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0