En Emma med Lugg!

Go kväll!

Nu har förkylningen brytit ut på riktigt hos mig! Jag hatar verkligen att vara förkyld, men nu hoppas jag att den går över snabbt och inte kommer tillbaka på länge!
Har tagit piller som jag köpte i NY när jag var där i sommras, dunderpiller sägs det vara hoppas på det!
Har feber, snorig och ont i halsen, hoppas inte på någon halfluss eller något sådan så man måste gå till doktorn, har inte råd nu!
Ska göra lite te, krypa upp i soffan och se på Ullared nu!

Här kommer en bild på mig i lugg
 

klippte lugg igårkväll fick ett ryck och bara kännde för det! Är helt ok nöjd! Bilden är från i morse, tur det för nu känner jag mig helt död.

Nu blir det Ullared
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Linn

Vad fint det blev! Nu blev jag ju nästan sugen på lugg jag också, men bara nästan :) Vi får ju inte se likadana ut på blogg-galan!

Puss

2010-09-13 @ 20:16:41
Skrivet av: Zandra

Mkt snyggt!!! Krya på dig!! /Oriflame Zandra

2010-09-13 @ 21:21:52
Skrivet av: Mamma

Hej

Jätte fint tycker jag . Hoppas förkylningen går över snart. Puss och kram

2010-09-14 @ 07:28:40
Skrivet av: sara

Åh, nej vad jobbigt. Det enda som är bra med att vara sjuk är att man får ligga hemma och mysa. Krya på dig! :)

2010-09-14 @ 07:48:49
Blogg/hemsida: http://smuls.blogg.se/
Skrivet av: Andréa

Sv: Tack tack :)



Fint med lugg! Ha en bra dag!

2010-09-14 @ 10:06:08
Blogg/hemsida: http://makeupartisten.nu
Skrivet av: Anonym

Jättefint, Emma!

2010-09-14 @ 10:12:21
Blogg/hemsida: http://metrobloggen.se/hejdetarsara
Skrivet av: Jeanette

Du är jättefin i lugg!

2010-09-14 @ 14:22:07

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0