Fantastisk kväll igår!

Hej!

Igår hade vi personalfest. Det var jättetrevligt, med massa goda mat, trevligt sällskap och massa diskussioner! När jag flyttar sen kommer jag verkligen sakna dessa fester, men man får njuta av de som är kvar nu....
Jag har bra öron, de fick Lotta veta igår, de pratades om en "hejdå" fest för mig, den ser jag fram emot och sen blir det ju julgalan med innan jag flyttar så än är det inte slut!

Idag blir det bara en slappdag, ska ringa Jonas nu tänkte jag :)

Här kommer det blider från igår!

Jennie var väldigt hungrig ;)


S K Å L  för en fantastisk kväll!


Knasiga FiaLotta & fina Jenny!


Lotta & Jag!


Var bara tvungen att ta kort på Stephanies skor när hon skulle gå hem. Hoppas inte tossingarna frösav ;)

Tack alla för en fantastisk kväll! ♥

Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Ser ut att ha varit en trevlig kväll.=)



Sv. Har bara hunnit testa den där någon gång och den verkar rätt bra än så länge. Body Shops har jag aldrig testade men blev precis rekommenderad den, men du gillar den inte eller?

2010-09-11 @ 22:34:08
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Lotta

Tack Emma för en jättetrevlig kväll! Alltid lika roligt när vi träffas hemma hos dej, kommer att sakna det när du flyttar! Men som sagt var, ännu är inte festandet slut..........

Kram

2010-09-12 @ 00:07:21
Skrivet av: Sophie & Linn

Vill du veta om någon gillar dig?

kolla isåfall på bloggen :D

2010-09-12 @ 17:14:34
Blogg/hemsida: http://sophielinn.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0