Härliga dagar!

Go kväll!

Så härligt det är nu med dessa soliga dagar! Hoppas de håller i sig nu när vi åker till Stockholm!
Jag kan inte fatta riktigt att vi ska till Stockholm om två dagar redan och att jag fyller 25 om 6 dagar, jag tänker ju mest på min fest som blir i slutet av maj, det är då vi ska fira det liksom men jag blir 25 om bara några dagar, hjälp!
Jag undrar om ni skulle vilja läsa/se bilder om vad jag har gjort under dessa 25 år?



Nu ska jag snart hoppa ner i sängen och sova.
Hoppas ni haft en bra dag!?

Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Nu var det ett tag sedan vi hördes. Har du haft det bra sedan dess? :)

Massa kramar, Sannalitens.blogg.se

2011-04-27 @ 09:05:31
Blogg/hemsida: http://sannalitens.blogg.se/
Skrivet av: Coquina

Vad skoj med 25 års fest =) Ny tävling på min matblogg så kika gärna in där om du gillar smycken =)

2011-04-27 @ 12:13:56
Blogg/hemsida: http://coquina.blogg.se/
Skrivet av: Linn

Såklart vi vill se bilder från de 25 åren!! Jag längtar supermassor tills du kommer hit! Har köpt något nytt spännande alkoholfritt från systemet som vi måste prova på fredag!

Puss

2011-04-27 @ 21:33:53
Skrivet av: Kashaya

Så klart vi vill se bilder.=) Sv. Ok låter roligt som du kommer få riktigt roligt i Sthlm.

2011-04-27 @ 21:58:40
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0