Helgen i Viken!

Hej!

Nu är vi hemma från Västervik! De var en härlig helg, och vi hann med en hel del på så kort tid!

FREDAG- vi kom sent, vi hann inte med så mkt, men en liten mumsbit på gatuköket Åhmans, de har så gott mos där så man gråter nästan när man äter den ;)


Jag & Mamma på Åhmans!


LÖRDAG- Då hann vi med destomera, på förmiddagen lite shopping ute vid Lysingsbadet, (lite outlet butiker) Jag köpte mig en pälsväst, ska visa er senare.
Sen åkte vi till stan för att kolla på raggarbilscruising och snabb titta i butiker. Sen ut och hämta min Moster och åka iväg på Loftahammar marknad. Strosade runt där lite och tittade. Köpte såklart med mig lite Mariannelunds karameller, ett måste! När vi var färdiga med marknaden så åkte vi in till stan igen, stannade till vid Ica som hade 50% på allt i butiken (utom tidningar, tobak, lotter och läkemedel) de ska öppna en nya Ica maxi så de var därför de hade 50%. Jag har aldrig sett en så tom matbutik. Vi hittade inte så mkt, eftersom att vi kom ditt så sent, men tur var väl de, jag blev helt tokig när jag såg de smink som var kvar, de lilla räckte för att jag skulle bli helt slut ;)
När vi hade handlat klart så åkte vi hem till min Moster och spelade lite Uno och mysade.


Raggarbilcruisingen!



Min Moster & Jonas testar massagestolar & de goda karamellerna!



Uno spelning & Jag med Mosters hund Molly!



SÖNDAG- Vi började dagen med att födelsedagsfika hos min vän Linn. Sen blev det lunch som Mormor, sen en snabb visit hos Morfars garvplats och sen en fika hos Moster innan hemfärd!


Fika hos Linn & Jag & Mormor!



Min kusin J gillade mina bullar!


Nu ska vi snart ner till stan och lämna mina provbågar, får se om de blir någon glasögonbeställning!

Ha en fin dag!
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Sara

Skönheten och Odjuret är min favorit!

2011-08-29 @ 14:05:17
Blogg/hemsida: http://aamaziing.blogg.se/
Skrivet av: Fatma - Fatmas.blogg.se

Vad tycker du om Lost reunion i serien Hawaii Five-0? :)

Skrivet av: SIEL

jajamensan, 3 veckor sen vi flyttade in nu! :D

2011-08-29 @ 17:11:02
Blogg/hemsida: http://eemeliefransson.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0