Guldig julklapp!

Hej!

Tänkte vissa er en julklapp jag fick av Jonas på julafton, jag har önskat mig denna hela året och nu har jag äntligen fått den. Det är en box från melodifestivalen på turné 10 år. Boxen innehåller en bok om alla melodifestivaler från 2002-2011, fyra cd-skivor med låtar från dessa år, årets skiva och en cd med bonus material! En perfekt julklapp till mig som älskar melodifestivalen! ;)



Idag ska jag åka till Viken och hälsa på familjen och vänner. Jonas ska jobba så han kommer på fredag.
Hoppas ni får en fin annandag jul, kanske ni hittar massa shopping fynd idag på rean :)

Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Sanna

Åh, den vore något för mig! Är också ett stort schlager-fan! Kanske ska kolla upp om den hamnar bland dom bra priserna på mellandagsrean! ;)

2011-12-26 @ 10:45:55
Blogg/hemsida: http://sannamalm.blogg.se/
Skrivet av: Miss Sunshine

Oh vad kul :D

2011-12-26 @ 16:25:26
Blogg/hemsida: http://xmisssunshine.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0