Lush-bubblor i mängder!

Hej!

Helgen som var så var vi inne på den härliga butiken lush. Gillade den jättemycket när jag bodde i Vaxholm, gillar den även nu, men är inte inne i den lika ofta eftersom vi inte har den butiken här i stan. Men nu passade vi på för bubbelförådet ekade tomt.
Har ni hört talas om lush innan? Det är ett företag som säljer hud och hårvårds produkter, som inte är testade på dju och innehåller färsk frukt och färska grönsaker. Kommer från början från England, kom till Sverige 97 och idag finns det 13 butiker i Sverige och en webbshop.
Jag älskar deras bubbelbitar som ger ett härligt skum. Vi köpte med oss två olika bitar. En sådan bit räcker till ca 3-5 bad, det beror på hur mkt skum man vill ha helt enkelt :)


Blue Skies & Christmas Eve new

Om ni vill veta mera om produkterna kicka in på lush.se

Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Josefine - Mamma till Alva

hahaha jaa alltså mina strumpor ligger huller om buller i min låda och jag tar alltid första bästa liksom :D orkar inte leta reda på kompisen ;) haha

2011-12-01 @ 11:26:33
Blogg/hemsida: http://emmajosefine.com
Skrivet av: Sara

Ha en fin kväll :)

2011-12-01 @ 17:34:22
Blogg/hemsida: http://aamaziing.blogg.se/
Skrivet av: issa - tjejrappare och låtskrivare

sv_ lagt till dig nu :D så lägg till mig med ! kram

2011-12-01 @ 18:38:15
Blogg/hemsida: http://issabellek.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0