Nu börjar glitter, gala & glamour!!!

JA idag börjar det igen Melodifestivalen 2011 står och laddar!

Jag är ju en schlagerfantast om ni missat det. Och ska åter igen följa hela galan. Ikväll blir det hemma sittande framför tv:n, men jag hoppas att nästa vecka få sitta i Scandinavium! Vi letar och letar efter biljetter som är bra platser och till ett bra pris.... Det är ingen här som vill sälja sina biljetter, Maila mig då!

Åter till deltävlingen nummero ett som ikväll sänds från Luleå. Jag har lyssnat igenom låtarna, dock bara lyssnat igenom dem inte sett någon show, de vill jag se ikväll och hoppas på en härlig show, för låtarna var sådär att bara lyssna på men här kommer vem jag tror kommer gå till finalen/andra chansen!

T I L L   F I N A L E N





T I L L   A N D R A  C H A N S E N




Jag utgår från mig själv vad jag tycker och hoppas... Jennys låt blev jag inte alls impad över när jag lyssade på den, men tror och hoppas att den går till finalen om det är en show som heter dugga till. Sen behöver man väl inte säga mera än att Thomas G:son har varit med och skrivit låten.

Rasmus är en färdig ESC låt, men jag undrar om svenska folket förstår det!!! Han måste gå vidare!

Pernillas låt var fin och jag tror nog hon kniper en andra chans plats,

desstå svårare var det att utse den sista som ska få gå till andra chansen, Danny är bra säger många men jag tyckte att låten lätt likadant hela tiden och jag tycker då att Dilba är mera värd att  få en andra chans, men hennes låt var inte heller den bästa, men ljudet var ganska dålig på svt, hoppas på ett bättre framträdanden ikväll!

Ja nu är det bara att vänta och se!

Nu ska vi starx gå och vara barnvakt åt buspojkarna en stund!
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: sara

svar: psalm 21 är inte alls så läskig som den verkar! :)

2011-02-05 @ 14:33:31
Blogg/hemsida: http://smuls.blogg.se/
Skrivet av: Louise - Living in Turkey

Gumman, om ni skulle komma till Göteborg nästa helg så är nog jag också där. Och om ni inte hittar biljetter så kan ni komma ändå och vara med mig hemma hos pappa. Schlagerkväll med massa gott plus "arena ljud" och allt sånt.

Vi kan ju höras i veckan på msn om det och då har jag också bokat biljett.



Många kramar till dig schlagerfantasten!!

2011-02-05 @ 17:06:15
Blogg/hemsida: http://louisesa.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0