Nu vill jag att våren kommer!

Hej!

Hoppas eran vecka har börjat bra+ Jag har sovit jätte dåligt inatt så är jätte trött, så min vecka startade sådär. Men ska snart hoppa ner i soffan och mysa med min älskling.
Och trött på vädret är jag med! Och mera snö ska de komma har jag hört, nu får det väl vara nog!!!, jag tycker att det kan vara lite snöhögar här och där, och några plusgrader, och sol, det är helt ok, men inte mera snö! Snö har man vid jul och nyår sen räcker det!

Jag köpte två fina vår/sommar klänningar för någon vecka sen på H&M. Som jag har hängt in i garderoben nu och de längtar med att få komma fram och se solen! ;)



Den svarta klänningen gjorde jag ett riktigt klipp på eller ja båda för betalade inget egentligen hade rabatter, men den svarta kostade 99 kr och den leopardmönstrade kostade 199 kr. Långklänning kan bli snyggt även på korta personen, men då ska den inte vara hellång, dessa passade perfekt så solen vart är du?? ;)

Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Anonym

åh vilka fina klänningar! längtar tills bebis är ute så jag kan gå ner i vikt och ha fina kläder på mig igen !! :)

2011-02-07 @ 21:08:25
Skrivet av: Josefine

kommentaren var från mig ;)

2011-02-07 @ 21:08:46
Blogg/hemsida: http://emmajosefinee.blogspot.com
Skrivet av: Anna

SV; Ja, det fastnar bara!

2011-02-08 @ 21:03:22
Blogg/hemsida: http://sabben.webblogg.se/
Skrivet av: sara

svar: jaså. jag älskar mandelmassa. däremot gillar jag inte för mycket grädde. men det är ju bara att skrapa bort. :)



man får lätt lite extra energi när man inte jobbar. det gör faktiskt en hel del. det gillar jag!



kram

2011-02-09 @ 20:29:05
Blogg/hemsida: http://smuls.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0