24 timmar utan Jonas

Hej!

Nu har Jonas åkt till jobbet och jobbar tills ett imorgon förmiddag, så är ensam i 24 timmar, vad hittar man på då? Jo jag har massor att stå i, ska börja tvätta nu om en lite stund, sen tänkte jag sätta mig med alla kort jag har framkallat på senaste åren och försöka få iordning dem, sen blir det väl lite mat, och plocka lite i lägenheten och sen senare ikväll se en riktigt tjejfilm, måste ju passa på. Vilken det blir får ni se senare!

Idag kommer även min bästa vän Linn hem från sin resa i Indien, som jag har saknat dig Linn ♥! Hoppasvi får ses snart!

Linn & Jag på Dylan´s candybar i New York, tänk att det snart har gått ett år sen vi var där!

Nu bär de av ner till tvättstugan!
Ha en fin lördag alla läsare!

Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Philippa - 23 och snart tvåbarnsmamma

Sv: Tack så mycket, jag kan självklart göra ett försök. Maila mig gärna med hur du vill ha det så kan vi nog fixa något

2011-01-15 @ 15:19:57
Blogg/hemsida: http://phlippans.blogg.se/
Skrivet av: sara

svar: okej. det är alltid skönt med lite omväxling faktiskt. :)



nej, jag har inte fyllt år ännu. det blir nästa veckas projekt. ;)



ha en mysig lördagskväll nu!!

2011-01-15 @ 16:18:04
Blogg/hemsida: http://smuls.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0