Äkta tjejfilmer!

Nu har jag sett på två riktigt tjejiga filmer. Bröllopsduellen & 27 Dresses. Två filmer som är Emma filmer, jag gillar amerikanska filmer som är riktigt romatiska, och dessa två handlar om bröllop, det är så fint med alla klänningar.
Jag ska ha ett STORT bröllop den dagen jag gifter mig, och jag hoppas att det blir med Jonas ♥! Jag kan ibland tänka när jag ser något, å de ska jag ha på mitt bröllop, eller så ska jag göra på mitt bröllop, eller de vill jag ha på mitt bröllop... Men är inte alla tjejer så, att de tänker lite i bröllopstankar då och då ??



Dessa två filmerna vissar två ställen där jag var och besökte när Linn & Jag var i New York i våras. Det är ganska häftigt att man själv har varit någonstan där en film har spelats in! Amerikansk dessutom ;)


På riktigt, Boathouse


Från tv:n


På riktigt. The Plaza hotel


Från Tv:n

Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Härliga filmer.=) De här paketen var lite saker som jag vunnit och lite som jag köpte. Ta och maila och hör vet jag! Hoppas du haft en trevlig helg du med

2011-01-16 @ 01:16:26
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Marcus Å

Vad kul att du tycker det! Sitter och kollar på Skavlan, vad ska du göra idag då?

2011-01-16 @ 11:02:38
Blogg/hemsida: http://slipsens.se
Skrivet av: Therese

Jag älskar dom filmerna :)

2011-01-29 @ 20:07:35
Blogg/hemsida: http://kamtroll.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0