Första dagen som vikarie!

Hej fina vänner!

Nu så har jag jobbat första dagen som vikarie, och jag kan förstå vikarie nu, att komma ut till ett helt nytt ställe. Och det var inte som mitt gamla jobb om jag säger så... Men helt ok, och lite skönt att få komma ut lite såklart. Men varför är det så svårt att börja prata med en vikarie, de är inte farliga. Jag tyckte med att de var lite jobbigt att prata med en vikarie, man visste liksom inte vad man skulle prata om, men de finns ju faktiskt ganska mkt att fråga om... Visst sen kanske jag som vikarie kan börja prata, men de är ju mest frågor om själva verksamheten. Men det blev lite bättre på eftermiddagen! Men ska bli kul att få gå dit igen imorgon, och sen en sak som var bra de var en
15 min rast på förmiddagen, de hade vi inte på mitt förra ställe.

Jag har ganska slut nu, efter alla intryck och sen gick jag upp vid 6.00 imorse. Så nu slappar jag i soffan, har käkat lite mat, och tagit ett träningspass. Har hittat en tränings-dvd i bokhyllan i går och tänkte köra de lite nu framöver. De bästa är att de bara är 23 min!
Nu ska jag snart se sista halv åtta hos mig, och lacka mina naglar. Målade dom igår och lägger upp en bild på dem, jag blev väldigt nöjd!




Ha en fin kväll, Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: sara

svar: nej, det är ju nackdelen när man kommer till ett nytt jobb. det tar ett tag innan man kan samtala som vanligt. men det löser sig säkert! :)



och tack!



kram

2011-01-14 @ 08:23:06
Blogg/hemsida: http://smuls.blogg.se/
Skrivet av: Emmy

sv: Tack :-)

Jag har inte tagit alla bilder själv, min syster har tagit en del av dom. Hennes kamera är betydligt bättre än min ;-P

Jag är i Berlin just nu och jag var pa Postdamerplatz da jag sag dom :-)

Hoppas du har en fin dag!

2011-01-14 @ 10:35:19
Blogg/hemsida: http://emmymarie.blogg.se/
Skrivet av: Josefine

mitt tilltalsnamn är Josefine :) hihi.



vad spännande med nytt jobb, önskar att jag kunde vara färdigutbildad och börja jobba ! så kan man tjäna lite pengar, det är inte mycket klirr i kassan av att studera ;D haha

2011-01-14 @ 10:59:04
Blogg/hemsida: http://emmajosefinee.blogspot.com
Skrivet av: Lotta

Snygga naglar! Måste prova någon gång =)

2011-01-15 @ 21:36:07
Blogg/hemsida: http://gretaturbo.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0