Lite mera att göra!

Hej!

Är nyss hemkommen från jobbintervjun, det känndes bra, men det är många som har sökt den, men de skulle höra av sig så nu får vi vänta och hålla tummen!

Denna veckan händer det lite mera saker, det känns roligt, och nästa vecka ska vi åka upp till Stockholm ett par dagar, det ska bli riktigt härligt!
Denna veckan längtar jag till söndag, Jonas och jag ska börja bugga! Jag har tjatat på Jonas en del att de skulle vara kul om vi började på det, men han har inte varit så pigg på de, men nu så har han ändrat sig och jag är glad :) Vi kommer köpa ett 10-kort och gå fem gånger bara, men det ska bli kul, jag anmälde mig till nybörjarkursen för jazz med men den blev tyvärr inställd pågrund av för få anmälningar.... Jag har faktiskt dansat i 6 år när jag var 12-17 år! Men de kommer väl flera tåg, ser fram emot buggen nu iaf. Sen ska vi börja simma med, så får se om vi gör de denna veckan.
Som ni ser så ska vi gå på bandy med denna veckan, Jag har lovat Jonas att följa med en gång. Jonas pappa skulle följt med, men har fått förhinder så Jonas barndomsvän Andreas hänger med istället. Ska bli helt ok, men en gång räcker ;)



Nu ska vi snart laga lite mat!
Ha en fin Måndag alla läsare!
Må gott, Puss & Kram


Kommentarer
Skrivet av: Josefine

ja vi hade hur trevligt som helst :) är så skönt att komma ut ur lägenheten ibland när man varit ledig så länge. men snart börjar jag en ny kurs och då blir det full rulle igen ;) vad roligt, ska du på buggkurs ?

2011-01-18 @ 14:27:18
Blogg/hemsida: http://emmajosefinee.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0