Nyåret hos oss!

Hej!

Hoppas att 2011 har börjat bra för er? Vi har haft en mysdag, tvättat lite skönt att börja året med att få allt rent, sen så har vi tagit en liten prommenad i solen, och ätit en god middag.

Jag känner mig så lycklig, jag känner på mig att 2011 kommer bli ett händelserikt år med massor av härliga upplevelser! ♥

Här kommer lite bilder från igår när vi firade in de nya året.

Vi åt en tre rätters igår som bestod av hemmagjord skagen på tunnbröd, kött och ungsbakade rotfrukter, fruktsallad med vaniljsås



Vi såg på After Dark, och sätter dom upp någon show igen så ska jag fasiken går!
Vi tittade även på grevinnan och betjänten och jag skrattar så jag gråter som alltid när jag ser det programmet.





Vid tolvsalget gick vi ner till stan och torget som de heter och kollade in alla fyverkerier! Ett fint nyår!
Må gott, Puss & Kram!




Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Vad fina bilder! Vad härligt att ni med hade en trevlig nyårsafton. Synd att inte bloggerskorna vann på fortet tycker jag...

2011-01-01 @ 21:45:17
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Marcus Å

Allt bra idag?

2011-01-02 @ 09:55:17
Blogg/hemsida: http://slipsens.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0