Trött men en bra dag!

Hej på er!

Sitter i soffan och väntar på guldbaggegalan, men är helt slut, har ju jobbat idag, första dagen på nya jobbet, det har gått helt ok. Men som sagt är helt slut. Skönt att man bara jobbar tre dagar i veckan kanske ;) De tar ju lite längre tid nu när man jobbar i grannkommunen med bussresor, men det är helt ok.
Och mat på bordet stod det när jag kom hem, Jonas min lilla hemmaman ;)

Igår målade jag naglarna innan buggkursen och jag blev riktigt nöjd denna gången, lyxiga naglar, naglacket kommer från NY, vart vi köpte de kommer jag inte ihåg, men de var en ny serie med naglack som prices hade kommit ut, många kändisar hade köpt det, de var de vi fastnade för ;)
och buggkursen gick fin fint igår!



Nu blir det baggegalan!
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Fint nagellack.=)

2011-01-24 @ 21:35:08
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Vilka läckra naglar!!! =D

2011-01-30 @ 13:32:19
Blogg/hemsida: http://eimk.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0