Tulpaner-- Våren kom!

Go kväll!

Vi sitter i soffan och ser på let´s dance och fredagsmyser. Jobbet gick fint idag med, men jag har kommit på de nu, inte förskola för mig, jag är ganska trött på det känner jag, men att jobba på fritids har jag ju inte gjort så kan inte säga att de skulle vara bättre, men nja förskola är färdigt för ett tag iaf. Men får ju ta vikjobb nu på en förskola så får jag ju såklart ta de, men inte söka förskolejobb iaf... Så som jag kännt dessa två dagarna kännde jag lite i slutet med på mitt förra jobb... Jag vill testa något annat nu! Men jag vet inte vad....?!!

Nu ska jag mys i soffan igen, igår fick jag tuplaner av Jonas när han kom hem från jobbet, Min prins ♥!



Ha en fin helg alla!
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Jenny

Fina tulpaner du fick! gulligt av honom :)

2011-01-15 @ 17:53:53
Blogg/hemsida: http://cordell.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0