Slottet Haga & Koppartälten!

Hej!

Förra lördagen när vi var i Stockholm hade vi tänkt att åka ut till grönan för att gå på sommarkrysset, men efter att vi varit inne och käkat med Sara i stan så kännde jag mig så trött, man sover ju inte som man gör hemma när man är borta, så vi tog en sväng ut till Haga slottet och tog oss en promenad runt slottet och bara softade.

De hade ju inhängnat slottet väldigt bra nu, har inte varit där innan de flyttade in men kan tänka mig att man kom slottet lite närmare förut. Men såg några glimtar av slottet.
Koppartälten ligger även där ute, de är så fina ser ut som cikustält. Jag har hört att man kan ha bröllopsmiddagen där och de skulle vara häftigt, hade jag bott i Stockholmstrakten så hade jag nog velat ha min bröllopsmiddag där den dagen jag skulle gifta mig :) När lite kändisar också passar mig bra ;)





Även Viktoria och Daniel flaggade på halvstång denna lördag, vilken tragedi Norge varit med om... Den människan som gjort det är ingen människa ursch!


Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0