T Ä V L I N G A R!

Hej!

Tänkte lägg upp lite tävlingar som jag är med i :)


Tävla om ett presentkort på 500 kr hos familjesmycken!


Jag är med och tävlar hos Kashaya om ett presentkort hos familjesmycken.se
Tävlingen avslutas den 31/7



Goodibag tävling!


Jag är med och tävlar om en goodiebag hos Kashaya!
Priser i goodiebagen är
  • Matrix Design Pulse Shape Scene skulpturvax
  • EaseWhite instant teeth whitening
  • Swissdepil hårborttagning
  • Veet hårborttagningsvax Shea Butter & Berry (lite kantstött kartong)
  • Stockholmsgruppen Cosmetics Maja Mayskär Body Splash
  • 1 Beautystick kvinna 3 pack, 1 Beautystick 3 pack man och 2 Beautystick reseförpackning med 1 par i varje
  • Viva la Diva nail art stickers
  • varuprover från lumene, l'oreal,lavera naturkosmetik, Joey New york
  • diverse pins
Tävlingen är öppen till den 13/8




Tävla om bakprodukter från England!


Jag e med hos Tårtpalatset & tävlar om
bakprodukter från Zilverbiz/England
Var ni oxå med
Tävlingen avslutas den 20/7


Passa på att tävla ni med nu!
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till.=)

2011-07-15 @ 14:52:29
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Johanna

åkte hem med en iphone, marknadsgodis och en väska...så kanon nöjd :)

2011-07-15 @ 20:34:39
Blogg/hemsida: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Skrivet av: I AM BAAM - Göteborg Edition

svar: Heheh vi var på väg ner på stan när jag skrev det där så jag kunde inte hämta paketet även om jag ville :P



Men jag älskar att få paket också :)) Jag fick en hjärtformad bakform eller vad det heter :P

2011-07-15 @ 22:04:23
Blogg/hemsida: http://iambaam.blogg.se/
Skrivet av: veronica - fyrbarnsmorsan!

Vad roligt att du är med och tävlar om presentkoret hos make up store :-D

ha en trevlig kväll! kramizz

2011-07-15 @ 22:59:13
Blogg/hemsida: http://www.virrisbyvirris.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0