Pija Lindenbaum!

Hej!

När jag slutade på mitt vikariat som jag hade på ett dagis nu under våren. Så fick jag en bok av författaren
Pija Lindenbaum. Hon är barnboks författare och skriver jättehärliga böcker.
Jag fick upp ögonen för henne när jag jobbade i Vaxholm, min arbetskamrat Maria läste dem så himla bra, ingen slår den sagoälvan!



Kan verkligen rekomendera hennes böcker till er som är föräldrar. Passar åldrarna 3-7 år ungefär. Mina favoriter är

Gittan & fårskallarna
Lill-Zlatan & morbror raring
När Åkes mamma glömde bort

Mera om Pija och om hennes böcker kan ni läsa HÄR

Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Vad roligt med bra barnböcker.=)

2011-06-08 @ 11:40:15
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Kashaya

Fick en inbjudan från den som är pressansvarig för OPI.=) Ska bli riktigt roligt.



Vad roligt att du är med och tävlar, lycka till!

2011-06-08 @ 13:33:48
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Ewa

Haha jo :) men i och med att jag ar bra pa att baka sa far du bestamma vad som ska bakas.. Kanske en av mina beromda moussetartor med chokladmousse och kanske hallon eller jordgubbsmousse? :)



Haha de kanske skulle tankt pa detta :)

kram

2011-06-08 @ 14:31:44
Blogg/hemsida: http://momentwithout.blogg.se/
Skrivet av: Lotta

Tack rara Emma för fin födelsedagshälsning och inte minst det vackra kortet som jag förmodar att du har gjort själv, det värmde. Hoppas din fest blev så som du ville ha den och att du känner dej nöjd. Janne o jag var nyss på Mallorca, regn, åska och kallt inte alls som här. Nu är jag hemma och är störtförkyld, men det går ju över som tur är. Sköt om dej och hälsa Jonas så gott! Janne hälsar. Många kramar Lotta

2011-06-08 @ 16:19:08

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0