Rosa lyktor!

Hej!

Jag hittade rosa lyktor på indiska idag, hittade bara de två små i butiken, den stora fanns inte i rosa, men tänkte de kanske har på lagret så frågade och de hade dom! Så nu står dom här hemma igen, och denna gången ska jag inte ta sönder dem ;)

Shoppade tre leggings och en bodysplash på H&M med, J fick tag i två par skor. Men inga cyklar till oss, vi får nog köpa dem som vi har tittat på här i stan. Lättare att ta med dem hem också, när vi nu inte har något sånt där ställ som man hänger cykeln på på bilen.



Måste ju gratulera min barndomsvän Karin och hennes Peter till deras dotter A som tittade ut i måndagskväll! Grattis vännen, hoppas man får se henne snart!

Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Ewa

Nej inte sa speciellt billigt ar det har, jag tror vi har det billigare i vara mataffarer.. men vi var pa ett stalle dar foretagare kan kopa grejer billigare, sa jag kopte smurfarna, jordgubbar, och tva fido dido (en till mig, och en till Roy) for ca 18 euro.

Men smurfarna ar kanongoda och inte alls som de godiset vi har hemma, det ar liten annan konsistens :)



kram

2011-06-16 @ 21:39:08
Blogg/hemsida: http://momentwithout.blogg.se/
Skrivet av: Carolina

Hej, jag vill tipsa om en tävling i min blogg - man kan vinna ett presentkort på 300 kronor i den fantastiska butiken Mamsell K - kika gärna in och var med! :-)

2011-06-16 @ 23:25:54
Blogg/hemsida: http://carolina1979.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0