7 år av saknad

Go kväll!

Idag har varit en sån där jobbig dag... ni som har följt mig kommer säkert ihåg när ni nu läser det igen. Idag är det 7 år sen min Morfar hastigt gick bort i hjärtingfark, och man känner de i hela kroppen att något inte är rätt... Livet går ju vidare, men min morfar betyde vädligt mycket för mig. Jag har under min barndom inte haft någon pappa som visat intresse så min morfar fick ta den rollen lite... Morfar, min morbror och min mosters man har varit mina pappafigurer i mitt liv, och det är jag glad och stolt över! Och när min Morfar hastigt gick bort på en sekund, så har detta tagit hårt på mig, men jag vet att han har det bra där han är och att han vakar över oss!

Så nu i kväll så har jag tänd ett ljus för han, i en ljusstake som Morfar faktist har gjort själv, som jag har fått av min Mormor i inflyttnings present en gång.

Nu ska jag krypa ner och imorgon är en ny dag, en lite gladare får jag hoppas!


Jag älskar dig Morfar ♥


Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Allt bra idag ? °·ˆ

Idag är det Fredag och det är dags för helg!

Ska du göra något skoj idag då?



» Följa varandra via blogl♥vin?

2011-03-11 @ 18:08:07
Blogg/hemsida: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Skrivet av: Marcus Å

Nu är panelen uppe! :D

2011-03-11 @ 20:27:14
Blogg/hemsida: http://slipsens.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0