Oliver&gänget!

Hej!

Har precis sett filmen Oliver & gänget. Har inte sett hela den och idag när J jobbar och det ändå är tråkigt väder så passade jag på att se den. Disney är ju helt fantastisk, vilka filmer de kan göra!



Har ni någon Disney favorit/favoriter?

Mina är
Prinsessan & grodan
Aladdin
Lejonkungen
Hitta Nemo
Upp


Men de finns många andra som är härliga också!
Sökte nu på Wikipedia på disney och märkte att det är många av alla de klassikerna som man inte har sett hela filmen. Men ser ju en liten snut av några på julafton. Jag har tex inte sett hela Askungen, Robin Hood, Dumbo, Bernard och Bianca med flera!

Nu ska jag snart äta lite mat! Senare ieftermiddag ska jag åka till jobbet på APT...

Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Åh nu blev jag sugen på att se Oliver & Gänget, det var länge sedan...

2011-03-31 @ 18:43:48
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0