Tävlingar&Rabattkoder

Hej!

Nu är vi färdiga i källaren, det blev mkt bättre och lättare att komma åt saker!

Jag skrev ju förut om en ny kategori och den kommer heta Tävlingar&Rabattkoder! Jag har varit och kommer fortsätta att vara i kontakt med olika företag som kanske vill sponsra med en tävling eller en härlig rabattkod till er mina kära läsare!
Jag har fått lite respons så håll utsik här i bloggen!
Är detta något ni skulle vilja ha mera av? jag vill gärna har respons tillbaka, så jag vet vad ni vill! :)
Kommer även länka till sidorna här på min blogg så ni kan kicka in hos dem!

Börjar med en rabattkod från Houseofhedda
Ni mina läsare får 10% på ett köptillfälle ej REA varor ända fram till sista april!
Koden är PRINCESSEMMA10 så gå in och titta
Jag gillar deras kategori 50talsstil/retro! Hoppas ni hittar något fint!



Nu ska vi äta egengjord thaimat!
Må gott, Puss & Kram!





Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0