Träff med Louise!

Hej!

Igår så träffade jag ju Louise! och kan ju säga att det känndes inte som om att de var två år sen vi sågs sist, vi har ju hållt kontakten över internet. Vi tog en fika och bablade på om massor, fick en present från Turkiet, jättegulligt!
Louise bor i Turkiet och jag skulle så gärna vilja åka ner och hälsa på henne, hoppas de blir på sen hösten kanske, de kostar ju en del, men det är väl bara att spara ;)





Nu ska jag nog kanske sätta mig och pyssla lite.
Tapeseringen är färdig nu men vi ska få nytt glov i somrummet med så bilder kommer nästa vecka!

Ha en fin lördag!
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Robert Cayden (Caydens.blogg.se)

Hej på dig! :) Ursäkta om du inte vill ha en sån här kommentar.. Men just nu har jag en jättebra tävling på min blogg där du kan vinna en tandblekning från simplesmile, ett utav Sveriges bästa! Allt du behöver göra är i princip att kommentera! Kika gärna in och missa inte det. :D



http://caydens.blogg.se/2011/march/tavling-vinn-en-tandblekning.html

2011-03-05 @ 16:07:32
Blogg/hemsida: http://caydens.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0