Bloggen funkar ju inte...

God morgon!

Är det bara jag som inte kan se min blogg??? Alla inlägg är borta, de ända jag ser är kategorierna, senaste inläggen och min presentation... Men jag kan läsa ur april detta år och längre tillbaka men just maj och första sidan är konstig Läste att de var flera som hade fel igår, men nu ser jag ingen som har problem med sin blogg.. Jag vill ju ha tillbaka min blogg!...

Hoppas den fixar till sig under dagen, nu ska jag snart åka och jobba efter en veckas ledighet!
Ha en fin dag alla! Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Har sett på flera blogg.se bloggar jag varit in på idag att inläggen varit helt borta...



Sv. Blev det något nytt inlägg? Hoppas du får testa något roligt via Smartson.=)

2011-05-09 @ 19:11:12
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0