Svenska skönhetsprodukter!

Hej!

Så var det en ny vecka, tiden går ju faktiskt fort även när man är arbetslös. Denna veckan kommer nog med bara rusa iväg, har två saker inplanerade. Korttillverkning imorgon och ikväll blir det möte med oriflame. Jag sålde ju en del oriflame när jag bodde i Vaxholm, och nu har jag hoppat på det igen! Så ikväll ska jag med några andra tjejer/damer på oriflamemöte.

Vet ni att oriflame är svenskt från början, de var två äldre herrar som kom på idén 1967 och deras fruar fick vara testpersoner till en början. Nu finns oriflame i 60 länder, Medgrundare av World Childhood Foundation. De fem fabrikerna som tillverkar de 900 produkterna finns i Sverige, Polen, Kina, Ryssland och Indien.
Oriflame erbjuder en unik affärsmöjlighet för människor som vill tjäna pengar direkt och samtidigt jobba vidare för att förverkliga sina drömmar och uppfylla sina mål. Eller så har man det som en hobby och har lite hemmapartyn då och då som jag har tänkt, men vem vet man kanske slår stort en dag ;)



Är det så att ni är nyfikna på att testa produkterna, ha ett hemmaparty eller vill själv bli säljkonsulent så släng iväg ett mail till mig på [email protected] så berättar jag mer.

Hoppas ni får en härlig vecka alla goa läsare!
Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Vad kul.=) Inget jag är intresserad av att syssla med tror jag men kan säkert vara roligt.

2011-10-10 @ 14:17:00
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Sara

Nej det var inte alls läskigt, de var väldigt snälla :) Det var en väldigt stabil båt och ganska stor, så den skulle andra klara av att välta den :)

Vi åkte buss ner till både Everglades och Miami

2011-10-10 @ 19:51:58
Blogg/hemsida: http://aamaziing.blogg.se/
Skrivet av: Annika

Va spännande information, det hade jag ingen aning om!

ps: ja vi brukar passa på och åka till utlandet när det ändå är semester!

2011-10-11 @ 09:10:21
Blogg/hemsida: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0