Tiden läker alla sår!?....

Hej!

Idag skulle min Morfar fyllt 80 år. Men det får han fira där uppe i de blå istället. Han dog i en hjärtinfark för 7,5 år sen... Ni som har läst min blogg ett tag vet att man Morfar stod mig väldigt nära, han var både en morfar och en pappa under min barndom, eftersom min pappa inte fanns där då, och inte nu heller, så har detta tagit väldigt hårt på mig, att en person som står en så nära helt plöstlgit bara rycks ifrån, det går inte att beskriva hur det känns, det finns ju ett talesätt som heter "tiden läker alla sår" men detta kommer inte läka...

Det är vid såna här tillfällen som det är jobbigt att man inte bara kan gå till hans grav, jag brukar ofta åka ut till kyrkogården när jag är hemma, det är ett sånt lung där ute, de ger mig styrka! Jag vet att han vakar över oss och att han har det bra där uppe, för jag tror att man kommer upp till himelen och fortsätter att leva där uppe bland de andra som har lämnat denna jord...


Bilden är från julen 89 tror jag, jag är livrädd för tomten, då är Morfars famn allt bra att ha ;)


Jag har tänkt att jag ska göra muffins/tårta till efterätt idag för att hedra Morfar.
Hoppas du har en fin dag där uppe, här lyser (din värme) solen varmt på oss idag

Jag älskar dig Morfar♥


Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: tess

åh vad fint!!! <3

2011-10-11 @ 15:08:49
Blogg/hemsida: http://latess.blogg.se/
Skrivet av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-10-11 @ 17:48:56
Blogg/hemsida: http://flizanlizan.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0