Jenniepennie!

Hej!

Idag har jag pratat med Jennie en vän och föredeta arbetskamrat. Hon bor och pluggar i Austrailen just nu. Hon åkte dit i Jan och ska stanna tills mars nästa år. Hon var hemma i sommras på en snabbvisit men då var inte jag i Stockholm så vi kunde inte träffas. Men idag har vi pratat över skype. Himla trevligt, och det känndes som att vi sågs igår typ! Tänk att man kan sitta och prata med någon som är på andra sidan jordklotet! Helt fantastiskt!

Jag har funderat på ett åka ner till henne och hälsa på, men det är ganska dyrt, (arbetslösa som vi är) vi skulle visseligen inte behöva betala boende för vi skulle få bo hos henne, men det tar ju en sådan jäkla lång tid att åka, 31 timmar! Vet inte om jag skulle klara av det, sen ska man ju ha pengar till mat och att kunna leva där nere. Men jag vill så gärna!


Haha hittade ingen bättre bild oss nu, men Jennie har inte glasögon, hon lånade dem av en annan kollega :)


Vad säger ni ska vi kosta på oss en resa ner till Austrailen? Är det någon av er som varit där nere?

Nu ska jag börja med maten, sen ska vi ta oss an ett träningspass Jonas och jag!

Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: karin

jag har varit där nere och det är grymt!

2011-09-15 @ 16:51:43
Skrivet av: Annika

Skype är ett fantastiskt sätt att kommunicera med!

2011-09-15 @ 20:11:48
Blogg/hemsida: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Skrivet av: Jennie W

Tralalalalalalala!!!! Markus vill se bilden när jag var med och såg mat Tina!!! Kommer du ihåg när jag trängdes där inne, hahaha

kommer inte ihåg om jag fått den? har du lust att skicka den till min mail? Puss och kram!!!



Och det är klart ni ska komma ner! <3 Pussar min sötnos!

2011-09-23 @ 16:24:54

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0