Nya tv-program!

Hej!
 
Det har blivit lite tomt här, jag är inne i en tränar period och sen har jag fixat mig en praktikplats (äntligen!), har ju varit arbetslös ett bra tag nu, men börjar inte fören 3 sep, men har fixat med massa papper och möten hit och dit, sen sitter jag fastklistrad vid alla fb-grupperna som jag har bloggat om, det är så kul att göra fina byten, gå med! Jag har startat en klädbytar grupp med en av tjejerna som jag har lärt känna genom de andra grupperna, där får ni gå med i, klicka på länken!
 
 
Nu ska jag iaf ta och sätta mig och kolla på Robinson, det börjar ju massor av nya tv-program denna veckan och under hela hösten. Ska bli kul med Hollywoodfruarna ikväll med, en nu fru är ju med, ska bli intressant att se hur hon är. Ska ni se några av höstens nya tv-program?
 
Nu väntar glassen och en myskväll med Jonas i soffan!
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: johanna

det hoppas jag å:D
jag kommer följa svenska hollywood fruar, det okända, ensam mamma söker, bonde söker fru osvosv, alla de gamla vanliga programmen haha :D också tänkte jag försöka följa kontaktannonsen också, har dock de problemet att många utav mina favvisprogram går samtidigt.. så typiskt

2012-08-21 @ 22:56:24
Blogg/hemsida: http://johannaj.se
Skrivet av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: Men det är ju perfekt att ni fått in dem på ert Ica också, men jag tycker de är lite dyra för det lilla innehållet:(

Nej, jag tror allt att det får bli en bloggpaus då jag åker. Blir bildbomb när jag kommer hem istället haha

kramar

2012-08-22 @ 00:07:41
Blogg/hemsida: http://patriciac.blogg.se
Skrivet av: emma

sv. ja den var fin! kommer upp ett inlägg nångång sen hihi! :) tack så mycket, det var ett mycket fint bröllop! :) det är många som säger vi är lika, men jag tackar för det för min syster är finast i världen hihi :D

och tack igen! :) den är inte så jätteny faktiskt. tror jag köpte den innan sommaren :) från katalogen som kommer då :)

2012-08-22 @ 07:07:11
Blogg/hemsida: http://emzaans.blogg.se
Skrivet av: Ida

Sv; Ja det är kul när det händer nått i närheten. :) Tack så mycket. Har varit jobbigt nu en tid, men det kan bara bli bättre!

Ja Maria är toppen! Har också träffat henne, för ett år sen ungefär! Alltid lika kul att se på fruarna! :D Vad gillade du gårdagens program?

2012-08-22 @ 15:02:13
Blogg/hemsida: http://lilla-pys.bloggplatsen.se/
Skrivet av: Sarah

Ja har inte sett nåt av den säsongen men måste göra de sen :)

2012-11-09 @ 01:07:47
Blogg/hemsida: http://CheerSarah.devote.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0