"Nothin Mousie Bout It" på naglarna!

Hej!
 
I helgen så målade jag mina naglar i en av de nya lacken från kollektionen "Vintage Minnie Mouse". Jag blev kär i "Nothin Mousie Bout It" lacket från första sekund jag såg det! Men jag tycker att opi lacken är en aningen dyra så jag sökte runt på tradera och hittade lacket för 114 kr lite billigare iaf och jag är så nöjd med köpet!
 
 
Gillar tradera men det brukar gå i omgångar och nu är jag inne i en traderaperiod, har ju lagt ut egna auktioner tillockmed. Jonas han har hållit på med tradera i flera år och har även sålt mina grejer men nu ville jag testa på det själv och det är så kul att följa sina auktioner. Vill ni kicka in på våra auktioner så kan ni göra det på länkarna nedanför
Mina auktioner
Jonas auktioner
 
Nu ska jag slå en pling till mamma och senare blir det köttbullemiddag och är vädret fint senare ikväll kanske vi tar oss en minigolfrunda!
 
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Madame Hoffa

Hej!

Nu har jag dragit igång en tävling på bloggen där man kan vinna valfri väggtext/väggdekor från Paxlux.se.
Kika gärna in och anmäl dig :)
Avslutas 15 juli.

(Du får denna kommentar för att du tidigare deltagit i en liknande tävling inne hos mig)

2012-07-03 @ 10:09:38
Blogg/hemsida: http://madamehoffa.se
Skrivet av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Alltså, det är bara hus som gäller för mig. Jag kommer inte komma till ro i en annan lägenhet heller och det känns inte rätt att börja sälja och krångla med denna för att köpa en ny lägenhet (att hyra finns inte, då det är sjukt svårt att få en lägenhet)..

2012-07-03 @ 11:30:38
Blogg/hemsida: http://patriciac.blogg.se
Skrivet av: Linnea

Sv: Vad roligt! Jag gillar också det, inte ett extremt porslin men väldigt fint. Gillar det skarpt! Hihi visst gör det, jag känner mig hur vuxen som helst nu när jag samlar på massvis med saker inför när jag flyttar hemifrån :)

Men så härligt! Ibland är det skönt att bara vara liksom, inte behöva anstränga sig när man är ledig! :)

2012-07-03 @ 16:36:24
Blogg/hemsida: http://linneaakarlsson.blogg.se
Skrivet av: Denice Larsson

Jösses vilka häftiga naglar ;D

2012-07-05 @ 21:06:50
Blogg/hemsida: http://denixe.blogg.se/
Skrivet av: Sofia/ Kreativ inredning

sv. Tack för din fina kommentar Emma! Hörde med mormor och hon köpte dem på Balders hage i Göteborg förra året. Lycka till med krukjakten! Härlig rosa färg på naglarna förresten:-)

Kram
Sofia/ Kreativ inredning

2012-07-06 @ 11:11:46
Blogg/hemsida: http://kreativinredning.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0