November glossy!

Hej!
 
Jag fick hem min november glossy igår med temat är Beautiful Dreamer, inspirerat av detta fina citat av John Lennon: ”A dream you dream alone is only a dream. A dream you dream together is reality”.
Blev inte så förtjust i den, de ända som jag är nyfiken på är hårkuren. Men då är det bra att jag har hittat en bytes grupp på fb så jag kan byta bort de jag inte vill ha till något jag vill ha :)!
 
Min glossybox innehöll
Modelco Lip Duo (läppstift 189 kr, 3,5 g och läppglans 149 kr, 5 ml) fick en duo som jag tror är fullsize
Bliss Fabulous Foaming Face Wash (245 kr, 197 ml) fick en 30 ml flaska
The Body Shop Chocomania Body Butter (175 kr, 200 ml) fick en 50 ml burk
Grazette of Sweden Crush 6 Wonder Mask (109 kr, 150ml) fullsize
Glossybox Glossy Pink Blusher (110 kr, 2.5 g) fullsize
 
 
Vad fick ni i er glossybox?
P.s, turkiskpeppar chokladbollarna var inte alls god! smakade alldeles för mycket turkiskpeppar!
 
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Nathalié - Äntligen gravid <3 BF 27/3-13

Får fylla på mitt jädra paypal konto så jag också kan börja prenumera på glossy box! blir alltid avis när du lägger upp, hihi.

Sv. tack för du tipsade om att den redan fanns ute! tycker christina var så himla härlig i programmet :).

har inte plats för någon gran :(. men ska ta foto på vardagsrummet och sovrummet någon dag. bara adventsbelysning uppsatt dock. hade gärna haft gran, men en stor bökig träningsmaskin är i vägen.. som inte är min, utan den är jonas, haha. men han kanske får sälja den sen när vi ska ha in skötbord. plötsligt så känns det för litet med en trea :P.

när ska du börja pynta? börjar du nu vid advent? Kram

2012-11-29 @ 20:22:34
Blogg/hemsida: http://yarp.blogg.se
Skrivet av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG

sv: ja :) har mejlat några företag så få ser om jag får nå mer napp :) men en tävling är bättre än en iaf ;)

2012-11-29 @ 21:04:25
Blogg/hemsida: http://idahtt.blogg.se
Skrivet av: kaffehörnan

Just den föreställningen har jag sett i 3 år i rad
Bra du kan byta, de känns ju bra

2012-11-30 @ 00:07:58
Blogg/hemsida: http://www.kaffehornan.se
Skrivet av: Nathalié - Äntligen gravid <3 BF 27/3-13

sv Jo, det är ju sant men jag vill ha en fullstor gran och inte en mini-me, haha ;). Japp vi bor ihop igen eftersom vi väntar barn och så. Det är det att den jädra bökelibökmaskinen får ionte plats någon annanstans :P.

Men då vad tråkigt!

2012-11-30 @ 07:34:20
Blogg/hemsida: http://yarp.blogg.se
Skrivet av: Ida

Mmmm... Body Buttern! Perfekt resestorlek också :)
Håller med om turkisk peppar delicatobollarna, inte alls så goda som de hade kunnat vara! Inte goda alls faktiskt, haha.

Kramis!

2012-11-30 @ 08:15:51
Blogg/hemsida: http://idashome.blogg.se/
Skrivet av: Linnea

sv: Tack, det hoppas vi också på!! :) Och att jag får ett jobb där uppe med :) hehe

Hihi tack! :) Ja, det måste ni göra. Verkligen ett ställe att rekommendera!! :)

2012-11-30 @ 08:17:21
Blogg/hemsida: http://linneaakarlsson.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0