Åtta bekännelser!

Hej!

För ett bra tag sen fick jag en utmaning av Ida, jag hade för mig om att jag hade lagt upp denna utmaning på bloggen men det hade jag visst inte gjort så här kommer den:)

Åtta saker ni inte visste om mig!

1. Jag är rädd för att bli gammal, har ju redan lite ångest vid 26-års ålder... Jag vill hinna med så mkt här i livet! Jag är mest rädd för att bli gammal och bara sitta på hemmet och inte få några besök av barn och barnbarn eller att bli en gammal tjurig tant, jag vill bli en kruttant;)!

2.  En stor dröm är att gärna få ha en Wera Vang eller Lars Wallin bröllopsklänning, något som dock alltid kommer få bli en dröm tror jag, men däremot vill jag ha ett mega bröllop och de går ju allt att fixa ;)

3. Jag har flugit med samma flyg som skådespelaren Peter Magnusson ( jag märkte det när jag skulle gå på toan då han kom ut från toan, haha)

4. Jag är livrädd för ormar! Inga trevlig djur alls, Hu! 

5.  När jag var runt 1 år fick jag troligtvis armbågsledsinflammation, läkarna kunde inte riktigt sätt en diagnos, låg på sjukhus i några veckor

 

6. När jag var liten så hade jag vandrande pinnar som husdjur, har även haft fiskar och en kattunge i en vecka (mamma var allergisk mot katten inte fiskarna ;)) 

7.  Jag älskar att sjunga även om det kan bli falskt ibland, när jag är hemma själv brukar jag skruva på volymen och bara sjunga och dansa loss ;)

8. Lila är en färg jag inte alls gillar, en gammal kollega till mig hade den som favoritfärg och vi kom inte så bra överens därför kan jag inte med den färgen, gillade väl den inte så mkt innan heller men nu går det inte alltså, kan gilla vinrödlila.

Då var det dags att nominera andra till den här utmaningen. Jag tänker välja fem stycken av dem jag brukar besöka. Ska bli intressant att se vad ni har att bekänna:

Nathalie

Elin

Ann-Sofie

Emma

Patricia

Var det någrot av de jag berättade som ni redan visste om mig?:)

Må gott, Puss & Kram



Kommentarer
Skrivet av: Lotta

Att du inte gillar lila!!!! hälsa Jonas

Många varma kramar

2013-04-08 @ 22:43:46
Skrivet av: Ann-Sofie

Åh vad kul, jag vet inte om jag visste att du sjöng därhemma, däremot så kunde jag nog ana det, med din stora kärlek för musik och sång.
Tack för att du för det vidare, nu får jag fundera på vad jag ska skriva...:-)

2013-04-09 @ 09:59:48
Blogg/hemsida: http://www.colourit.se
Skrivet av: Sleepy Elin

Ojsan... 8 st bekännelser är ganska många. Jag får fundera på den här...
Jag gillar förresten anledningen till att du inte gillar lila. Älskar när såna orationella saker tar över!

2013-04-09 @ 10:22:00
Blogg/hemsida: http://sleepyelin.blogspot.se/
Skrivet av: Nathalié - Mamma till Charlie <3

ormar som är så söta! ;) aha! du gillar inte lila, haha! jag älskar lila, vet inte ens hur jag kom in i att gilla lila.. blev nog övergången från rosa ^^.

denna ska jag göra sen :):)

2013-04-09 @ 12:36:41
Blogg/hemsida: http://yarp.blogg.se
Skrivet av: Emma

Hej, allt bra med dig? Du hade kommenterat min blogg för ett tag sedan men har inte haft orken att svara på några kommenterarer överhuvudtaget pga sjukdom och mammas problem med ryggen!


förlåt att jag kommenterar din blogg och kanske gör reklam. Men detta är verkligen inte reklam (anser jag ialla fall). Jag har gjort ett inlägg i min blogg angående blogg.se's startsida och tycker att dom borde variera mera med vilka bloggar dom hyllar. Min fråga nu är om du skulle vilja gå in i min blogg och läsa det inlägget och gärna kommentera vad du tycker och tänker om det. Skulle uppskattas mycket och skulle också vara intressant att få läsa just vad du tycker. Förlåt om denna kommentar låter konstig. Hoppas du förstog vad jag menar :)

Ännu en gång, förlåt för att jag kommenterade din blogg!

Mvh
EmmaEriica / Miralecia
www.emmaeriica.se

2013-04-09 @ 17:47:52
Blogg/hemsida: http://www.emmaeriica.se
Skrivet av: Ida

Spännande läsning! :) Man lär känna varandra lite mer genom dessa bekännelser. Måste varit väldigt jobbigt med den där armbågsledsinflammationen när du va så liten?

Vart var du på väg när du delade flyg med Peter Magnusson?

kram

2013-04-09 @ 19:18:41
Blogg/hemsida: http://lilla-pys.bloggplatsen.se/
Skrivet av: emma

sv. vad sött av dej att utmana mig ^^
är jättedålig på sånt där.. har inget roligt att berätta typ haha. men ska försöka tänka på det och ta tag i det och komma på något :) måste det vara just 8?
jaa berätta sen! :D

2013-04-09 @ 21:43:51
Blogg/hemsida: http://emzaans.blogg.se
Skrivet av: patriciac.blogg.se

Åker iväg nu så kanske gör utmaningen när jag kommer hem:)

Ska bli kul att se vilken Loka du kommer gilla bäst:)

2013-04-10 @ 04:19:52
Blogg/hemsida: http://patriciac.blogg.se/
Skrivet av: Annika

Va roligt det var att läsa!

2013-04-10 @ 08:33:03
Blogg/hemsida: http://bringblingtoeverything.com
Skrivet av: Jenny

sv; japp, men en fördel är väl att komma hem tidigt och ha hela dagen på sig att göra något! :)

2013-04-10 @ 12:02:36
Blogg/hemsida: http://jennyfoto.blogg.se
Skrivet av: Madeleine Jonsson

skulle också vilja ha en wera wang klänning på mitt bröllop!

2013-04-10 @ 18:21:50
Blogg/hemsida: http://maddisenj.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0