It´s party friday!- Asereje!

Hej och god fredag!
 
Idag så bjuder jag på gruppen Las Ketchup med låten Asereje!
Låten blev 2002s sommarplåga! De fyra medlemmarna i gruppen är systra och kommer från Spanien.
 
Kommer ni ihåg denna sommarplåga ;)?
 
 
 
2006 var dom med i Eurovision Song Contest, där de framförde Spaniens bidrag, Bloody Mary. Resultatet blev plats nr 21 av 24 tävlande!  Jag kommer inte alls ihåg denna låt, gör ni?
 
Jag börjar få slut på partylåtar, Ser att besöksantalet ökar, jättekul och ni alla som besöker får gärna tips mig om en bra parylåt!
Skicka din låt till [email protected], eller lägg en kommentar.
Publiceras ditt tips så belönas du med en länk.
 
 
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Eleonore- Kokboksutmaningen

ÅH underbara las ketchup:D Vilka minnen haha.

sv: Tyvärr blev de inte som friterade, är mer som brödmunkar men goda på sitt sett :D Hoppas ni får en mysig helg i Stockholm och får njuta av massa god mat!

2013-04-19 @ 10:15:31
Blogg/hemsida: http://fikamed.wordpress.com
Skrivet av: Nathalié - Mamma till Charlie <3

när dne låten var poppis så bodde jag i underbara Dalarna. får fina minnen och minns den sommaren när den var så populär :)

2013-04-19 @ 14:27:18
Blogg/hemsida: http://yarp.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0