Tillbaka till barndomsminnen!

Hej!
 
För 1,5 vecka sen så hade vi besök av min kusin, hennes kille och hans dotter! Vi tillbringade en hel dag på Skara sommarland. Jag och min kusin var där för säkert 15 år sen och nu så tänkte vi uppleva gamla barndomsminnen. Det var mkt som inte var sig likt men också mkt som var sig likt. Vi åkte karuseller, badade, åt godsaker, kollade på acrobatshow och blev dyngsura efter ett åk i karusellen Newton! En blöt men härlig dag!
 
Bjuder på några bilder och två karusellklipp ;)
 
 
 
 

Har ni besökt Skara sommarland någon gång?
Må gott, Puss & Kram!
 


Kommentarer
Skrivet av: Nathalié - Nybliven mamma till Charlie <3

skara sommarland är alltid lika roligt, jag köpte säsongskort där för två år sen och tyckte det var lika roligt som när jag var liten, hehe.

sv, Det går upp och ned.. Är så omotiverad och vet inte vad jag ska göra egentligen.

Fick hem ett brev från en fotograf som heter Kajsa Thorén som gör fotograferingar i Tidaholm. Jag vet inte varför vi fick hem, haha.

2013-08-13 @ 08:47:24
Blogg/hemsida: http://yarp.blogg.se
Skrivet av: Annika

Gud va roligt! Vi har faktiskt aldrig varit där ännu!

2013-08-13 @ 09:27:47
Blogg/hemsida: http://bringblingtoeverything.com
Skrivet av: Kashaya

Såg roligt ut. Jag har aldrig varit där.

2013-08-13 @ 20:29:25
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0