2013- Ett år av väntan men också roliga saker!

Hej!
 
Ni som läst min blogg ett tag vet ju att Jonas och jag står i kö för att bli tre, det tar sin tid, Många av er längtar tills våren kommer, medan jag själv längtar till december och snö igen för det är då som vi förhoppningsvis får börja! Men istället för att göra 2013 lång, tråkig och bara gå i bebistankar så ska vi och har redan planerat in massor av roligt som vi har att se fram emot!
 
 
 
 
Detta har jag planerat in redan-
  • Se mellofinalen med mamma
  • London med Jonas!
  • Gå på två bröllop, en vän till mig ska gifta sig 4 maj och sen Jonas bror i september
  • Åka till Västervik och gå på scrapträff med mamma
  • Inflyttningsfest och kalas hos Linn & Simon i höst
 
 
Ej inplanerat men hoppas att kunna få in-
  • Jonas och jag pratat om att åka en kryssning till Kiel kanske runt jul.
  • Mamma och jag har pratat om att åka på stugtripp med några vänner till Gekås
  • Sen hoppas jag att mamma och jag kan komma iväg på vår resa som vi gett varandra när vi fyllde 25 och 50, tre år sen snart ;)
Sen kommer det säkert att planeras in massor av annat skoj, Lisebergs besök, Bokmässan, Utgång med tjejgänget i Stockholm, Träffa gamla kollegerna, sommartripp med mamma, och lite till!
Jag är en tjej som älskar att planerar och ha något att se fram emot!
 
Har ni några planer för detta år?!
 
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Ida

Oj va många spännande saker du har planerat in! Just nu så har jag ju bara Mello inplanerat. Sen hoppas jag kunna göra lite smågrejer under året. På påsken ska vi nog till Norge. :)

SV: Ja jag ska ta så mkt bilder jag kan. Ska bli superspännande!! Wiii! Håll utkik efter mig! kram

2013-02-08 @ 11:57:54
Blogg/hemsida: http://lilla-pys.bloggplatsen.se/
Skrivet av: Linn

Tjoho! Jag ser såå fram emot när ni kommer på inflyttningsfest. Även om vi såklart ska ses innan dess!
Puss

2013-02-08 @ 15:04:38
Skrivet av: Linnea

sv: Jaha, så tråkigt. Får ju inte köpa ut på systemet ännu, haha. Får göra det i Juli då jag blir 20 :)
Tack ska du ha. Ha en finfin helg du också :)

2013-02-08 @ 15:22:03
Blogg/hemsida: http://linneaakarlsson.blogg.se
Skrivet av: emma

sv. haha ja det var en ganska bra jämförelse xD men det är ju inte bra :( men visst.. det är väl bra att de yngre tittarna har nått att se på med :D hoppas på att det finns bättre låtar nu till helgen :D

2013-02-08 @ 18:11:54
Blogg/hemsida: http://emzaans.blogg.se
Skrivet av: Kashaya

Oj vad många roliga planer för året du har redan.=)

2013-02-08 @ 18:38:47
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Linnea

sv: Okej :) Jo det kanske man får, då ska jag prova det :)

2013-02-08 @ 20:13:45
Blogg/hemsida: http://linneaakarlsson.blogg.se
Skrivet av: patriciac.blogg.se

Oj, det var en hel del du har i tankarna som du vill hitta på i år:)

2013-02-08 @ 22:18:18
Blogg/hemsida: http://patriciac.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0