Tankar om fjärde deltävlingen!

Hej!
 
I lördags så gick ju sista deltävlingen i mello. Satt såklart bänkad, och såhär tyckte jag om kvällen
 
Army of Lovers- Gillade inte alls låt denna låt från början och i Lördags blev den inte så mkt bättre efter det hemska uppträdandet med Camilla som mimade och dansarna som mest ålade sig runt Jean Pierre! Men när man har hört den ett par gånger så sätter den sig gärna på hjärnan och jag tycker att det är en helt ok låt, men den var inte värd att gå vidare i lördags så det var ju bra att dom inte gjorde det.
 
 
Lucia Piñera- Jag satt mest och irriterade mig på hennes extremt långa snorgröna naglar! inte alls fint! och låten var inte något att hänga i julgranen....
 
 
Robin Stjernberg- Så synd att han inte gick vidare till finalen, låten och han var det inget fel på alls, men nu har han ju en ny chans på lördag!
 
 
Sylvia Vrethammar- Säger inget alls om denna låt eller framträdande...
 
 
Ralf Gyllenhammar- Från början tyckte jag inte alls om låten, men när man har lyssnat på den ett par gånger så blir den bättre. Kan nog komma bra i finalen!
 
 
Behrang Miri- Bra låt med härligt gung, låten påminner väldigt mkt om låten Cést la vie med Khaled, Håller ni med om det?
 
 
Therese Fredenvall- En låt som är bra men inte så mkt mera tyvärr..   
 
 
Ulrik Munther- Jag är inget fan av Ulrik, gillade han inte alls förra året men i år växte han i mina ögon. Låten är bra och han har en bra scennärvaro, Kanske han tar hem allt!?
 
På lördags får vi se vilka två av de från andra chansen som tar sig till finalen. Jag hoppas på att någon mera tjej kommer till finalen genom andra chansen, just nu är det bara en...
 
Må gott, Puss & Kram!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Skrivet av: Ida

SV: Jag tycker nog helt tvärtom. haha. Gillade iofs inte Army of Lovers låt men nu gillar jag den ännu sämre. :p Just själva mimandet och texten är ju helt värdelös. Deras musik på 90-talet var ju så mkt bättre. Ulrik Munter var tråkig så jag tyckte inte han var värd finalplats. Men jag blev som sagt väldigt imponerad av Robin Stjernholm (för han tillhör inte mina favoriter annars) så jag hoppas verkligen han går vidare på lördag tillsammans med min favorit Anton Ewald. ;) Sen får det hur går det går i finalen. :p Vem tror du vinner alltihop? kram

2013-02-27 @ 21:24:40
Blogg/hemsida: http://lilla-pys.bloggplatsen.se/
Skrivet av: Linda

Jag missade det. Var låtarna bra?

2013-02-28 @ 05:03:44
Blogg/hemsida: http://karlstadbruttan.blogg.se
Skrivet av: Ann-Sofie

Jag tycker också Robin var värd en finalplats, men förstod att Ralf skulle ta hem det. Men vi får se om Robin klarar att ta en finalplats på lördag.
Jag gillar inte alls Army of Lovers, en väldiiiiigt tjatig låt.

2013-02-28 @ 14:44:49
Blogg/hemsida: http://www.colourit.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0