Tankar om första deltävlingen!

Hej!
 
Så var första deltävlingen av mellon gjort, jag tyckte det var en helt ok öppning!
Och jag prickade ju in nästan helt rätt i vilka som gick vidare!
 
David Lindgren
Hans låt var helt ok, den blir nog bättre ju mera man lyssnar på den. Tyvärr så gillar jag inte riktigt hans kläd val, men det har ju inget med låten att göra ;)
 
Cookies N Beans
En bra låt med power i! Jag trodde mera att låten skulle vara åt country hållet för dessa tjejer brukar väl spela sån musik, men detta var bättre!
 
Jay-Jay Johanson
Nja denna låt var så där, men jag tror att ju mera man lyssnar på den desto bättre blir den..
 
Mary N diaye
Denna låten satte sig på huvudet, jag trodde inte hon skulle komma så högt som hon gjorde igår, jag gillar den brukar ju gilla lite udda mello låtar. En kvinnlig Sean Banan som sjunger gosa 105 gånger!
 
Eric Gadd
En bra svensk låt som säkert kommer att spelas en hel del på p4!
 
YOHIO
Inte så förvånad över att han gick vidare, men jag blev lite besviken på showen! Men kommer nog gilla den när jag fått höra den ett par gånger, han är som en ung Ola Salo!
 
Anna Järvinen
Denna låten hade dom ju kunna skipa inte de minsta bra, och sen hade hon ingen secenervaro... Botten napp totalt.
 
Michael Feiner & Caisa
Denna låten lät ju bra när jag lyssnade på den på förmiddagen men gillade den inte alls när jag såg den, det kändes som ett mellanstadiedisco..
 
Programledarna
Jag gillar ju Gina men Danny ger jag inget för, Det var ju bara en programledare, Danny gjorde mest dans och sång... Men gillade öppningsnumret men Danny gör sig till åtlöje när man tar på sig sin dräkt från förra året..
Får se om Danny blir bättre i mina ögon de resterande lördagarna..
 
Mellanakten
Denna nummer var super roligt, en sak är Danny bra på och det är att bjuda på sig så det är ett plus! Gillar Luuk och Phs lilla framträdande, mera sånt!
 
Kisspaus
När jag såg att Per skulle vara med så tänkte jag att detta blir ju kul, men detta fattade jag noll av... Tyvärr
 
Så detta var mina tankar!
Längtar redan tills andra deltävlingen!
 
Må gott, Puss & Kram!
 
 
 
 
 


Kommentarer
Skrivet av: Nathalié - Tävlingar i bloggen! BF 27/3

jag har kollat på mello en gång under hela mitt liv och då var jag 12 år haha :P. men det är roligt att läsa här om vad du tycker om de tävlanden och vilka som går vidare :).

2013-02-03 @ 21:31:08
Blogg/hemsida: http://yarp.blogg.se
Skrivet av: Michelle Osein

hoppas du får en bra start på veckan!

2013-02-04 @ 09:51:13
Blogg/hemsida: http://michelleosein.se
Skrivet av: Eleonore- Kokboksutmaningen

Jag blev väldigt besviken på premiären, både bidragen och programledarnas(framförallt Dannys) insats. Gillade Gosa, den kommer man nog höra en del i sommar :D

2013-02-04 @ 10:09:29
Blogg/hemsida: http://fikamed.wordpress.com
Skrivet av: Anna

Ja, vi tittade, tyvärr! Haha :p

2013-02-04 @ 10:57:42
Blogg/hemsida: http://desenastetankarna.blogg.se
Skrivet av: emma

haha den där gosa låten passar bättre i lilla melodifestivalen. blev så besviken. för liksom där kommer hon in asball med coolt hår och tuffa kläder och så sjunger hon det där!!!! haha.. tolv år typ.. sry men den gick bort ^^

annars hade jag ingen favorit eller så, men tippade att de som gick vidare skulle gå vidare iaf. störde mej lite på yohios handske dock. han hade kunnat visa den EN gång. i slutet typ. inte 100 gånger haha :)

och danny har fin kropp om inte annat hihi.. dock störde jag mig på alla missar som svt gjorde :S

sv. nej jag och mamma :D och tack snälla :D

2013-02-07 @ 19:08:40
Blogg/hemsida: http://emzaans.blogg.se
Skrivet av: erika

är nästan glad över att jag inte såg deltävlingen över huvudtaget, haha! Fin blogg du har föresten :)

2013-02-08 @ 00:19:24
Blogg/hemsida: http://erikakarantas.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0