London del 1

Hej!
 
 
 
Nu tänkte jag få upp lite inlägg om vår London resa vi gjorde i slutet av maj!
Det var en helt underbar trip och så skönt att få komma iväg och bara få vara. Jag är väldigt stolt över att vi klarade av denna resa när varken jag eller Jonas är så bra på engelska, men allt flöt på bra!
 
Jag tänkte dela upp London i tre delar, första delen blir Sevärdheter!
 
Vi bodde på hotellet St Giles som ligger precis vid Tottenham court rd. Mkt centralt, ett hotell vi kan rekommendera! Första dagen så gick vi ända ner till London eye! Vi fick se mycket påvägen!
 
 
 
Det var en fotbolls match mellan två Tyska lag under lördagen det kan ni se på bilden med mig och fontänen :) Massor av Tyskar som sjöng!
Vi besökte slottet och drottningen var hemma, när flaggan är i topp så sägs det att hon är hemma. Vi avslutade lördagen med att se musikalen Lejonkungen, en riktigt fin musikal!
 
 
En helt underbar dag♥

Må gott, Puss & Kram!
 


Kommentarer
Skrivet av: Nathalié - Nybliven mamma till Charlie <3

åh vad roligt att åka dit :). det vill jag också göra någon gång i livet!

2013-06-28 @ 20:41:29
Blogg/hemsida: http://yarp.blogg.se
Skrivet av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Till London vill jag också åka någon gång. Haha, jag är också sjukt dålig på engelska:(

2013-06-28 @ 21:14:17
Blogg/hemsida: http://patriciac.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0