London del 2

Hej!
 
En dag så köpte vi oss en dubbel atraktion. Sea Life och Madame tussauds.
Tur att vi köpte biljetterna i förväg så vi slapp stå i mega lång kö!
 
Sea Life var kul att se och väldigt stort!
Häftigast var nog den stora sköldpaddan som fanns, har aldrig sett så stor sköldpadda på riktigt! De underligaste var att dom hade pingviner inglasade som plaskade runt. Jag undrade om de var kallt där inne hos dom, tyckte lite synd om dom...
 
 
 
Haha det blev mest jag som fotades med alla kända personer, sista bilden tog en dam åt oss, kul att ha något där vi är med båda :) En del av kändisarna såg inte alls äkta ut men en del hade som fixat bra. Jag besökte Madame tussauds i London för fem år sen när jag var där med Linn, de var ungefär likadant nu, några hade tillkommit som One derection, Man kunde fotas med dom och sen köpa bilden, de var en jättelång kö dit, tur att vi inte hade något behov av att klämma på One Derection ;)
 
Har ni besökt något Madame tussauds?
 
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Kul.=) Har bara varit på Madame Tussauds i Berlin

2013-06-29 @ 22:41:02
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Annika

Hahahaha det var riktigt roliga bilder!

2013-06-30 @ 14:33:04
Blogg/hemsida: http://bringblingtoeverything.com
Skrivet av: Sarah

Jag har varit hos Madame T. Jag blev förvånad över hur inte alls äkta vaxdockorna såg ut!

2013-07-11 @ 21:44:26
Blogg/hemsida: http://www.owlsandpolish.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0