Nu är sommaren här!

Hej!
Ja nu är det sommar, när allsången drar igång så tycker jag att det är sommar!
Jag älskade Lasse Berghagen (och gör det fortfarande) när jag och mamma var och besökte en vän till mamma i Stockholm för ca 20 år sen så var vi på Skansen och såg på ett genrep. Då kunde man köpa Lasse Berghagens cd skiva, de ville ju såklart jag och jag var redan då kändistokig så frågade mamma om man kunde få den signerad, Hon frågade en dam om Lasse kunde komma ut och signera skivan, hon skulle se vad hon kunde göra, Hon kom tillbaka och sa att jag skulle få följa med bakom scenen och träffa Lasse och få den signerad! Nu var ju allsången inte lika poppis då som nu, nu skulle man nog aldrig få gå in bakom scenen.

Men tror ni jag var en nöjd tjej den sommaren!?

Så nu ska jag njuta av de första allsångsprogrammet med ett glas Loka och lite mumsig choklad!

Tittar ni på allsången?

 

Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Maja

Sv: ja absolut, kommer trivas mer än bra om jag känner mig rätt!

2013-06-25 @ 22:01:30
Blogg/hemsida: http://majyaa.blogg.se
Skrivet av: Nathalié - Nybliven mamma till Charlie <3

förstår att du blev glad för den autografen! det är ju något speciellt med kändisar =).

sv ååh jag förstår dig <3. semestra med barn är ju så mycket roligare, så känner jag nu i a f =). kramis

2013-06-25 @ 22:12:21
Blogg/hemsida: http://yarp.blogg.se
Skrivet av: Annika

Vi har aldrig sett allsång på skansen!
sv: vi ska nog iväg någon vecka eller 2 snart men sedan ska vi vara iväg hela december och Januari.

2013-06-26 @ 09:05:54
Blogg/hemsida: http://bringblingtoeverything.com
Skrivet av: emma

sv. tack! ja det är faktiskt fint fast man är kort! :D hehe ska försöka lägga upp recept på smoothies på bloggen med. gör ju det hela tiden på instagram, men kan ju vara roligt att ha det på bloggen med :D :)

2013-06-26 @ 20:11:06
Blogg/hemsida: http://emzaans.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0