It´s party friday!- Heartbreak hotel!

Hej och god fredag!
 
 
Idag så är det ju en klämdag men vi har öppet på kontoret som vanligt så jag får snällt "jobba" ;)
men jag jobbar ju kort på fredagar och idag efter jobbet så ska vi ner till stan för att se Ralf Gyllenhammar och YOHIO uppträda, (det är marknad i stan idag, smart att ta de en klämdag;)) Jag är inget fan av varken Ralf eller YOHIO men gillar ju kändisar så kanske man hamnar på kort med dem ;)?
 
 
 Så vad passar inte bättre än att då bjuda på YOHIOs mellolåt från iår!!
Inte en jättemega party låt men jag har börjat få slut på parylåtar, men ska försöka att sätta mig ner och leta fram några
Annars kan ni ju
Skicka din låt till [email protected], publiceras ditt tips så belönas du med en länk.
 
Ha en fin fredag!
Må gott, Puss & Kram!
 


Kommentarer
Skrivet av: Linnea

sv: Tog en blogg paus som blev väldigt för länge. Så som det ser ut nu kommer jag inte komma tillbaka. Gjort ett inlägg på bloggen om det men vill du så kan du följa mig via instagram om det är så :)
Värmer att du saknar mina inlägg..

2013-05-12 @ 16:52:08
Blogg/hemsida: http://linneaakarlsson.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0