It´s party friday!- Sexual Revolution!

Hej och god fredag!
 
Idag bjuder jag er på en låt som har fastnat totalt på mitt huvud, det kanske inte är en mega partylåt men den har bra grytm i sig. Tror låten kommer från 94 och sjungs ju av den speciella gruppen Army Of Lovers.
Jag hade inte hört denna låten förut utan upptäckte den för någon vecka sen när jag fick ett sug att lyssna på Army of Lovers. Känner ni igen denna låt?
 
Jag börjar få slut på partylåtar, Ser att besöksantalet ökar, jättekul och ni alla som besöker får gärna tips mig om en bra parylåt!
Skicka din låt till [email protected], eller lägg en kommentar.
Publiceras ditt tips så belönas du med en länk.
 


Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Den kommer jag faktiskt inte ihåg

2013-05-04 @ 21:29:18
Blogg/hemsida: http://kashaysblogg.blogspot.com
Skrivet av: Nathalié - Nybliven mamma till Charlie <3

minns bandet men inte låten :P
'
sv usch då, inte roligt att det går så segt :(. hoppas det snabbas på snart!!

ja det blir nog att börja där,. det är på vår BVC och vet inte om man får börja på någon annan bvc´s föräldragrupp.så lite segt är det ju nu att vänta tils efter sommaren.

kram

2013-05-04 @ 21:31:34
Blogg/hemsida: http://yarp.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0