Transa sminkning!

Hej!
 
Nu ska jag försöka att komma i kapp alla inlägg som jag har velat publicera här sen en tid tillbaka!
I början av april var Anna & jag på en VIP kväll på the body shop! En mkt trevlig kväll där Anna fick vara makeup docka och bli sminkad som en transa! Haha, det blev inte alls snyggt på henne och det står vi båda för, hur man man måla så illa? Dom måste ju se själva att det inte blev så snyggt!? Det ser inte så illa ut på bilderna det är mkt värre, Chockrosa läppglans, Huu!
 
 
Man fick en liten goodiebag och bland annat så låg det en makeup rådgivning i som jag ska testa till Jonas brors bröllop i september, jag hoppas verkligen inte jag blir sminkad som en transa då ;)
 
Jag älskar ju att gå på roliga event och det finns det inte gott om här i stan, det fanns ju mera att gå på i Stockholm när jag bodde där, men så har jag trillat över några roliga event här i stan under våren och det är så kul att Anna vill följa med! På onsdag är det dags igen då blir det Lyxkväll med Oriflame på ett café i stan med middag och såklart en goodiebag ;)!
 
 
Har ni varit och sminkat er hos The body shop någon gång?
 
Må gott, Puss & Kram!


Kommentarer
Skrivet av: Kashaya

Trist att hennes sminkning inte blev så bra. När jag blev sminkad där en gång blev det väldigt naturligt.

2013-05-12 @ 22:02:11
Skrivet av: Ann-Sofie/Colour it

Tycker hennes makeup ser riktigt fin ut på kortet iaf...:-)
Nej jag har aldrig blivit sminkad hos Body Shop, men det vore kul och se vad de skulle välja för färger...:-)

2013-05-13 @ 09:26:14
Blogg/hemsida: http://www.colourit.se
Skrivet av: Anna

Hahaha, jag såg verkligen förjävlig ut! Men på kortet ser det inte så illa ut, måste ha vart för att jag gjorde till mig så ;p

2013-05-13 @ 12:08:43
Blogg/hemsida: http://desenastetankarna.blogg.se
Skrivet av: Patricia♔✞ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

- Tack för att du bryr dig.

Jag är och jobbar på ett bygge, de håller på och renoverar massa lägenheter, så städar jag dem:P Inte det roligaste jobbet som finns, men det fungerar.
Kramar<3

2013-05-14 @ 23:04:00
Blogg/hemsida: http://patriciac.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0