Loppi blogg bag!

Hej!
 
För ett tag sen så anmälde jag mig till att få testa Loppis blogg bag. Jag kom med! och för ett tag sen så hämtade jag ut den! Nu har jag testat och här kommer en recension!
 
 
 
•   Croodarna på DVDHäng med på förhistoriens första, största och roligaste äventyr där Croodarna, världens första familj, ger sig ut på sitt livs resa när de tvingas lämna grottan som tidigare skyddat dem från alla faror.
 
En riktigt rolig film både för barn och vuxna ;)
 

•   Barnängen Sensitive Deo 50 ml. En effektiv, snabbtorkande och alkoholfri antiperspirant som ger deoskydd i 48h. Milt vårdande och passar dig med extra känslig hud.

Riktigt bra deo som verkligen håller vad den lovar, gillar att den torkar snabbt!

 

•   Santa Marias nya kryddblandning Coriander & ChiliKryddblandningen som kommer i en snygg och funktionell kvarn, ger en härligt frisk och aromatisk smak av bland annat chili, lime, korianderblad, citrongräs och vitlök. Kryddan ger en asiatisk touch till din mat och passar utmärkt till kyckling, fisk, skaldjur, nudlar och sallader.

Är inte så förtjust i koriander men denna blandning var helt ok, väldigt gott till grillat kan jag tänka mig, har bara testat den som bordskrydda.

 

•   Reztart, ett näringsrikt mellanmål med lågt GI. Ett enkelt och gott sätt att fylla på med näringsrik och långvarig energi. Produkterna är ett resultat av 10 års svensk forskning och de innehåller inget tillsatt socker.

Himla god, blev mätt för en liten stund iaf, men när jag åt den var jag väldigt hungrig!

 

•   SweetDrops Stevia med chokladsmak från SweetLeaf. SweetDrops är flytande stevia smaksatt med naturlig arom eller neutral. Prova att smaksätta yoghurten med bärsmaken, läsken med citron och glassen med choklad, eller hitta på din egen kombination.

Hua! Inte alls god, smakade inte alls gott. Smakade väldigt tillsatt, bättre att dricka oboy fast inte så ofta ;)

 

Något ni blev nyfikna på?

Må gott, Puss & Kram!



Kommentarer
Skrivet av: Lackert

Tror att jag har anmält mej till detta åxå, minns inte riktigt...börjar bli senil. Jag hoppas att jag gjort det för jag vill ju se filmen :)

2013-10-29 @ 18:01:20
Blogg/hemsida: http://lackert.blogspot.se/
Skrivet av: Nathalié - Nybliven mamma till Charlie <3

sv åh nej det är inget bokstavligt, hehe. men har haft det tufft några dagar igen och igår var det riktigt jobbigt med allting.. men idag är det bättre. ja om ett år blir det nog dagis för henne, har inte riktigt bestämt oss ännu hur länge jag ska vara hemma med henne :).

2013-10-30 @ 17:56:00
Blogg/hemsida: http://thelifeofyarp.wordpress.com
Skrivet av: julia

skulle vilja testa rezart :)

2013-10-30 @ 18:51:35
Blogg/hemsida: http://jjuliees.blogg.se
Skrivet av: Ellen

Bra goodiebag! :D

2013-10-30 @ 19:19:56
Blogg/hemsida: http://lifeofellen.devote.se
Skrivet av: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Vad roligt! Skulle gärna vilja se filmen och testa den där Reztart!

Svar: Tack för omtanken! Och kul att du gillar den nya headern! :)

2013-10-30 @ 20:42:25
Blogg/hemsida: http://babustylee.webblogg.se
Skrivet av: Ida

Spännande! Hur funkar det? Hur anmäler man sig?

SV: Ja den är mysig! :D kram

2013-10-30 @ 21:31:40
Blogg/hemsida: http://lilla-pys.bloggplatsen.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0