Utmanin av Ida!

Hej!
 
Regler:
1. Svara på utmanarens 11 frågor
2. kom på 11 frågor till de som du utmanar
3. Utmana 11 bloggare med mindre än 200 läsare
4, Berätta vem du utmanat
5. Du får inte utmana den som utmande dig

 

1. Om du skulle återfödas som ett djur, vilket skulle det då vara?

Svar- Å en delfin de är så fina djur!

Närkontakt delfin

 

2. Vilken är din favoritblomma?

Svar- Snittblomma- Ros, Gerbera och planteringsblomma- Tagets

 

3. Vad är det konstigaste du någonsin har ätit?

Svar- Vet inte

 

4. Vilken är din favoriträtt?

Svar- Oj svårt jag gillar många olika rätter så kan inte säga en, men gillar tapas väldigt mkt!

 

5. Vart i hela världen skulle du helst vilja bo?

Svar- Om jag fick ta med mig hela min släkt och mina vänner så skulle jag nog vilja bo i Spanien, ett land som har en ganska perfekt års temperatur, Jag vill gärna bo på kusten.

 

6. Om du bara fick lyssna på en låt i resten av ditt liv, vilken skulle det vara?

Svar- Hm det går inte att välja ut bara en låt men om det var en artist så skulle det nog bli Miss Li

 

7. Samlar du på något, i såfall vad och hur många har du?

Svar- Ja nagellack, mitt stora intresse för lack startade för lite mer än ett år sen och då hade jag kanske runt 50 lack, idag har jag runt 250! Jag vet!

Essie nagellack färger.
 

8. Om du fick byta kön för en dag, vad skulle du då göra?

Svar- Testa på det är att stå upp och kissa, haha!

 

9. Vad får dig att vilja byta kanal på tvn?

Svar- Läskiga skräck scener!

 

10. Vad läser du helst?

Svar- Tjejtidningar som Amelia, veckorevyn. Även Hänt extra ibland

 

11. Vad är det dyraste du någonsin köpt?

Svar- Min NY-resa om man räknar med allt jag köpte där borta ;)

 New York Skyline Wallpaper HD Wallpaper


 
 
 

 
1. Vilken känd svensk person skulle du vilja träffa över en middag?
2. Vilket märke hade din första mobiltelefon?
3. Ditt drömresmål? och varför?
4. Din favoritsport att titta på?
5. Vilken tv-seriekaraktär skulle du vilja spela?
6. Vilken är din bästa årstid och varför?
7. Vilken är din favorit dessert?
8. Vad är det konstigaste du varit med om?
9. Om du fick 10.000kr och ge till en organisation vilken skulle det då bli?
10. Vilken är din favorit prinsessa?
11. Har du snattat något, isåfall vad?
 
 Ser fram emot era svar!
Må gott, Puss & Kram!
 

 

 
 
 


Kommentarer
Skrivet av: Nathalié - Nybliven mamma till Charlie <3

tack för utmaningen, den ska jag göra i helgen :))

2013-10-04 @ 09:26:46
Blogg/hemsida: http://thelifeofyarp.wordpress.com
Skrivet av: Ida

Kul att du svarat! Just svaret med vad du samlar på förvånade mig inte. hihi! ;) Men många intressanta svar.
kram

2013-10-04 @ 20:27:33
Blogg/hemsida: http://lilla-pys.bloggplatsen.se/
Skrivet av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Nu har jag gjort din utmaning:)

2013-10-06 @ 08:37:03
Blogg/hemsida: http://patriciac.blogg.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Namn:
Stammis?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0